Czerwiec 2020
Regulamin i Polityka prywatności Apartamenty Natural Hel
84-450 Hel, ul. Steyera 20
Postanowienia ogólne:
- Niniejszy Regulamin korzystania z apartamentów Natural Nieruchomości, zwany dalej „Regulaminem”, stanowi integralną część potwierdzenia najmu lokalu na pobyt wypoczynkowy, biznesowy lub turystyczny zawartej pomiędzy Gościem a Natural Nieruchomości. Niniejszy Regulamin definiuje „Gościa” jako osobę wskazaną w formularzu rezerwacji, która odbiera klucze do zarezerwowanego apartamentu. Potwierdzenie najmu apartamentu stanowi dokonanie wpłaty na konto podane na fakturze.
- Natural Nieruchomości oświadcza, że na mocy umów z właścicielami apartamentów znajdujących się w ofercie Natural jest uprawniona do najmu i zarządzania najmem apartamentów i miejsc garażowych.
Zasady rezerwacji:
- Rezerwacji apartamentu można dokonać telefonicznie, mailowo lub przez stronę internetową www.naturalnieruchomosci.pl , a także przez inny serwis rezerwacyjny (np. booking.com).
- Rezerwując apartament Gość zobowiązany jest podać:
- liczbę osób oraz liczbę dni najmu apartamentu,
- imię i nazwisko, numer telefonu i adres zamieszkania oraz adres mailowy.
- Przy rezerwacji apartamentu lub w chwili wydania kluczy może być (lecz nie musi) pobrana kaucja na zabezpieczenie roszczeń odszkodowawczych. Kaucja jest nieoprocentowana i podlega zwrotowi po zakończeniu pobytu Gościa w apartamencie w chwili oddania kluczy do apartamentu w stanie niepogorszonym.
- Za wynajem apartamentu pobierana jest zaliczka z góry w wysokości 100% ceny pobytu, najpóźniej na 14 dni przed pierwszym dniem rezerwacji, chyba że termin płatności na fakturze proforma stanowi inaczej.
- Płatności należy dokonać przelewem, na konto podane na fakturze proforma.
- W przypadku anulowania rezerwacji, zaliczka zwracana jest w całości , pod warunkiem , że:
- anulowanie wpłynęło w formie pisemnej, na adres: recepcja@naturalhel.pl najpóźniej 14 dni przed datą rozpoczęcia rezerwacji,
- zostały ustalone inne warunki, potwierdzone w formie pisemnej lub mailowej przez Natural Hel.
- Opłata za wynajem apartamentu obejmuje zapłatę za pobyt w apartamencie wskazanej w rezerwacji liczby osób przez wskazaną w rezerwacji liczbę dni.
- Klient nie może żądać od Natural Nieruchomości zwrotu opłaty za wynajęcie apartamentu w przypadku, gdy nie wykorzysta całego opłaconego pobytu.
- Klient nie może żądać od Natural Nieruchomości zwrotu opłaty za wynajęcie apartamentu w przypadku, gdy korzysta z apartamentu mniejsza ilość osób niż zaplanowana w rezerwacji.
- Natural Nieruchomości zastrzega sobie prawo do zmiany apartamentu na inny o takim samym bądź wyższym standardzie.
- Natural Nieruchomości ma prawo odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, wyrządził szkody lub zakłócił zasady dobra sąsiedzkiego współżycia.
Wyposażenie apartamentu:
- W wyposażeniu apartamentu znajduje się bielizna pościelowa oraz ręczniki w ilości jedna zmiana na 1 tydzień/na pobyt.
- Apartament jest sprzątany przed przyjazdem i po wyjeździe Gościa. Dodatkowe sprzątanie w trakcie pobytu Gościa jest możliwe za dodatkową opłatą w wysokości 250 zł.
- Apartament może być wyposażony w szczególności w:
- pralkę automatyczną,
- kuchenkę elektryczną,
- piekarnik,
- kuchenkę mikrofalową,
- zmywarkę,
- czajnik elektryczny,
- ekspres do kawy,
- suszarkę do włosów,
- domofon,
- telewizor,
- WiFi,
- programy telewizji cyfrowej.
- Goście zobowiązani są korzystać z urządzeń wskazanych w pkt 16 w sposób zgodny z ich przeznaczeniem.
- Ze względu na bezpieczeństwo, zabronione jest używanie w apartamencie urządzeń elektrycznych nie stanowiących wyposażenia apartamentu.
Zasady pobytu Gości w apartamencie:
- Doba hotelowa trwa od godziny 15.00 w pierwszym dniu zarezerwowanego terminu i kończy się o godzinie 10.00 w ostatnim dniu zarezerwowanego terminu.
- Istnieje możliwość wcześniejszego zakwaterowania jedynie w przypadku gdy pozwalają na to warunki. Gość zobowiązany jest zgłosić żądanie na adres recepcja@naturalhel.pl wcześniejszego rozpoczęcia doby hotelowej najpóźniej na 3 dni robocze przed pierwszym dniem planowanego pobytu w apartamencie i uzyskać potwierdzenie w formie maila zwrotnego.
- Klucze do apartamentu oraz pilot do garażu, wydawane są pod warunkiem zaksięgowaniu wpłaty oraz po dokonaniu czynności meldunkowych, na podstawie dokumentu tożsamości lub paszportu.
- Klient zobowiązany jest do uregulowania opłaty klimatycznej w wysokości 2,00 PLN/osoba za dobę, gotówką, najpóźniej w dniu przyjazdu.
- Klient przebywający w Apartamencie ze swoim pupilem obowiązany jest do zapłaty za jego pobyt ( cena od 20,00 do 50,00 PLN/doba) oraz do wcześniejszego zgłoszenia tego faktu, przy składaniu rezerwacji.
- Klient rezerwujący bezpłatne łóżeczko turystyczne dla dziecka do lat 4, obowiązany jest do poinformowania o wstawieniu łóżeczka w dniu dokonywania rezerwacji.
- W okresie podwyższonego ryzyka związanego z SARS-CoV-2, Gość może rozpocząć zdalny proces zameldowania w Apartamencie Natural Hel, korzystając z Aplikacji Messenger na własnym smartphonie. Wystarczy wyszukać w kontaktach Messenger „Natural Hel”, rozpocząć konwersacje i postępować zgodnie z wytycznymi Chat Bota. Narzędzie będzie dostępne bezpłatnie, także do komunikacji z Natural Hel podczas pobytu oraz po jego zakończeniu (np. w celu dokonania ponownej rezerwacji, dokonania oceny).
- Gość jest zobowiązany zwrócić klucze i pilot przedstawicielowi Natural Nieruchomości. Niezwrócenie kluczy lub pilotów przed zakończeniem doby hotelowej spowoduje naliczenie opłaty za najem apartamentu za kolejne dni do dnia zwrócenia kluczy i pilotów.
- Niezwłocznie po wejściu do apartamentu Gość zobowiązany jest sprawdzić, czy wyposażenie apartamentu jest zgodne ofertą czy nie występują żadne uszkodzenia. W przypadku stwierdzenia braków lub uszkodzeń zaistniały stan należy niezwłocznie zgłosić przedstawicielowi Natural Nieruchomości. Nie zgłoszenie braków spowoduje obciążenie Gościa za zaistniałe braki i szkody. Gość zobowiązany jest również do natychmiastowego poinformowania Natural Nieruchomości o szkodach wyrządzonych przez siebie podczas pobytu. Równowartość tych szkód i ich usunięcia pokrywa Gość. Natural Nieruchomości ma prawo zdecydować o sposobie zadośćuczynienia.
- Apartament nie może być zamieszkany przez większą liczbę osób, aniżeli zgłoszona w rezerwacji.
- Dzieci do lat 4 przebywają w apartamencie bez opłat.
- Jeśli faktyczna liczba gości w apartamencie przekroczy liczbę osób zgłoszonych w rezerwacji, Natural Nieruchomości ma prawo obciążyć Gościa dodatkową opłatą za każdą niezgłoszoną osobę w wysokości opłaty wynikającej z rezerwacji, bądź też natychmiastowo rozwiązać rezerwację bez zwrotu wpłaconej opłaty.
- Cisza nocna obowiązuje od godz. 22.00 do godz.7.00.
- Zabronione jest urządzanie imprez towarzyskich uciążliwych dla innych lokatorów budynku. W przypadku interwencji Policji bądź Straży Miejskiej Natural Nieruchomości nałoży na Gości karę w wysokości 500 PLN.
- W apartamencie (także na balkonie i/lub tarasie) oraz basenie obowiązuje całkowity zakaz palenia.
- Za naruszenie zakazu palenia Natural Nieruchomości nałoży na Gościa karę w wysokości 500 PLN.
- Gość ponosi odpowiedzialność za zachowanie osób towarzyszących mu oraz odwiedzających go w apartamencie.
- Gość nie jest uprawniony podnajmować apartament, ani udostępniać go osobom trzecim.
- Gość jest zobowiązany każdorazowo zabezpieczyć apartament w przypadku jego opuszczenia poprzez zamknięcie okien oraz drzwi wejściowych na klucz. Gość zobowiązany jest sprawować staranną pieczę nad przekazanymi mu kluczami i pilotami.
- Za zagubienie lub zniszczenie kluczy do apartamentu pobierana jest opłata w wysokości 300 PLN. Za zagubienie lub zniszczenie pilota do garażu pobierana jest opłata w wysokości 300 PLN.
- Gość zobowiązuje się do korzystania z apartamentu i miejsca garażowego zgodnie z jego przeznaczeniem, nieusuwania z apartamentu jakichkolwiek elementów jego wyposażenia, jak również zobowiązuje się do niekopiowania oddanych mu na czas pobytu kluczy do apartamentu.
- W przypadku rażącego lub chuligańskiego naruszenia zasad korzystania z apartamentu, Natural Nieruchomości jest uprawnione do rozwiązania najmu ze skutkiem natychmiastowym i usunięcia Gościa wraz z osobami mu towarzyszącymi z apartamentu. Rozwiązanie umowy nie uprawnia Gościa do żądania zwrotu opłaty za wynajęcie apartamentu.
Odpowiedzialność Gościa i Natural Nieruchomości:
- Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów należących do wyposażenia, powstałych z jego winy (umyślnej lub nieumyślnej) lub z winy (umyślnej lub nieumyślnej) towarzyszących mu lub odwiedzających go osób. W przypadku szkody wyrządzonej przez Gościa, lub towarzyszącą mu lub odwiedzającą go osobę będzie pobierana opłata za zniszczone/uszkodzone przedmioty według aktualnie obowiązujących cen rynkowych powiększonych o koszty związane z zakupem, transportem, montażem zniszczonych przedmiotów. Natural Nieruchomości jest uprawnione w pierwszym rzędzie zaspokoić swoje roszczenia z tytułu naprawienia szkody z pobranej kaucji. W przypadku, gdy wartość w/w roszczeń przekracza wartość pobranej kaucji, Gość zobowiązany jest pokryć tę różnicę niezwłocznie, nie później niż stanowi data na wystawionej w tym przypadku fakturze proforma.
- Natural Nieruchomości nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wniesione do apartamentu przez Gościa, osoby mu towarzyszące lub odwiedzające go w apartamencie, ani za samochód przechowywany na miejscu garażowym.
Przyjazd i odbiór kluczy:
- Przyjazd Gości powinien nastąpić w godzinach 15:00-20:00 lub uzgodnionych z pracownikiem Natural Nieruchomości.
- Przed przekazaniem kluczy do apartamentu, na koncie Natural Nieruchomości musi być zaksięgowana wpłata należności za całość rezerwacji.
- Gość będzie uprawniony do odbioru kluczy (pilota) po przyjeździe, dopiero po wpłacie kwoty należnej z tytułu umowy najmu.
- Natural Nieruchomości nie wyda klucza (pilota) osobom pod wpływem alkoholu, środków odurzających oraz zachowujących się agresywnie, przez co stwarzających zagrożenie dla innych Gości lub mienia.
- Gość zobowiązany jest do poinformowania osoby przekazującej klucze najpóźniej dzień przed przyjazdem o planowanej godzinie odbioru kluczy. Standardowo można wprowadzić się od godz. 15:00 w dniu przyjazdu i należy wyprowadzić się do godz. 10.00 w dniu wyjazdu, chyba że inaczej uzgodniono z osobą odpowiedzialną za przekazanie kluczy. W przypadku braku możliwości dotarcia na umówioną wcześniej godzinę Gość zobowiązany jest do natychmiastowego telefonicznego powiadomienia osoby odpowiedzialnej za przekazanie kluczy.
Basen i warunki korzystania:
- Basen odkryty na dachu, dostępny jest w określonych godzinach, w okresie letnim, wyłącznie dla Gości i mieszkańców Apartamentów Natural Nieruchomości.
- Zabrania się korzystania z kompleksu basenowego dzieciom do lat 16 bez opieki osoby dorosłej.
- Dzieci do lat 3 mogą korzystać z basenu tylko w specjalnych pielucho-majtkach
- Osoby niepełnosprawne, poruszające się na wózkach, mogą korzystać z basenu wyłącznie z opiekunem
- Z basenu nie mogą korzystać osoby które:
- są pod wpływem alkoholu lub środków odurzających,
- są w złym stanie zdrowia, który może stanowić zagrożenie dla nich lub innych,
- chorują na schorzenia górnych dróg oddechowych lub posiadają trudności w oddychaniu,
- posiadają niezagojone rany lub choroby skóry np. grzybicę, liszaje,
- cierpią na padaczkę lub choroby zakaźne,
- są uczulone na środki dezynfekujące,
- cierpią na choroby związane z niewydolnością układu krążenia,
- posiadają dolegliwości układu wydalania.
- Osoby będące w złym stanie zdrowia, o słabszej sprawności i kiepskim samopoczuciu oraz kobiety w ciąży powinny korzystać z basenu i jego urządzeń ze szczególną ostrożnością. Natural Nieruchomości nie ponosi odpowiedzialności za skutki spowodowane korzystaniem z basenu.
- Na terenie tarasu basenowego kategorycznie zabrania się:
- biegania,
- skakania do wody,
- spożywania żywności oraz żucia gumy,
- wszczynania fałszywych alarmów,
- pozostawiania małych dzieci bez opieki.
- W przypadku grup zorganizowanych za skutki zachowań Uczestników odpowiedzialność ponosi opiekun grupy.
- Osoba, która celowo lub mimowolnie zanieczyściła basen będzie obciążona kosztami wymiany wody w basenie. W przypadku dzieci odpowiedzialność ponosi opiekun dziecka.
- Personel może czasowo ograniczyć wstęp na basen ze względu na ilość osób w niej przebywających. Dodatkowo obowiązują ograniczenia związane z SARS-CoV-2.
- Osoby nieprzestrzegające regulaminu basenu będą usuwane z terenu.
Ochrona danych osobowych RODO:
- Zgodnie z art. 13 Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119) informuję, iż:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Natural Hel.
Natural Hel obowiązuje się do przetwarzania danych swoich Klientów w ramach czynności związanych z realizacją Umowy oraz chronienia ich przed dostępem, użyciem, usunięciem lub ujawnieniem przed osobami trzecimi, jak również do przetwarzania powierzonych danych w sposób zgodny z obowiązującym właściwym prawem w sposób gwarantujący poufność i bezpieczeństwo danych osobowych. - Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu korzystania z usług noclegowych - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b) - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
- Gość wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych takich jak: imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu kontaktowego, mail oraz ewentualnie danych swojej działalności gospodarczej niezbędnych do wystawienia faktury, w celu: podpisania umowy wynajmu czyli dokonania rezerwacji i zameldowania w obiekcie, wystawienia i przechowywania faktur.
- Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty uczestniczące w realizacji usług.
- Gość / Klient wyraża zgodę na przekazanie jego danych osobowych podmiotom obsługującym Natural Hel, celem odpowiedniego działania naszych usług, z których Państwo korzystają.
- Klient wyraża zgodę na przekazanie jego danych do księgowości Natural Hel
- Klienta dane osobowe przechowywane będą przez okres 10 lat.
- Klient posiada prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Zgłoszenie żądania należy wysłać na adres: recepcja@naturalhel.pl
- Klient ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową realizacji usługi/umowy.
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Natural Hel.
Polityka prywatności:
- Administratorem Twoich danych osobowych są Natural Nieruchomości.
- Dla zachowania bezpieczeństwa przetwarzanych przez nas danych osobowych, zapewniamy ścisłe przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa dotyczących prywatności użytkowników i ochrony ich danych osobowych. Wdrożyliśmy odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, by przetwarzanie spełniało wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO) i chroniło prawa osób, których dane dotyczą.
- Przetwarzamy dane, które podajesz lub pozostawiasz w ramach korzystania z Umowy. Gromadzone dane osobowe obejmują wszelkie informacje udostępniane tak w zawartej umowie, jak i na dalszych etapach trwania umowy , w tym przede wszystkim: imię, nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu, nr PESEL, nr dowodu osobistego.
- Administratorem danych osobowych jest to osoba, z którą można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z tym przetwarzaniem. Jeżeli chcesz skontaktować się z administratorem ochrony danych skorzystaj z danych kontaktowych wskazanych poniżej:
Adres korespondencyjny:
ul. Steyera 20
84-150 Hel
E-mail: recepcja@naturalhel.pl
Dziękujemy za zaufanie
Zespół Natural Hel